Porsche Panamera Turbo S: 550 CP, 0-100 km/h in 3,8 secunde

Porsche a prezentat primele detalii despre cel mai puternic model al gamei Panamera, denumit Turbo S. Dotat cu acelaşi motor V8 de 4,8 litri regăsit şi pe Panamera Turbo, Turbo S dispune însă de 550 CP (50 CP mai mult) datorită modificărilor aduse turbinelor şi sistemului electronic de control al motorului. Aceste modificări au făcut ca şi cuplul maxim să crească, de la 700 la 750 Nm. Această valoare impresionantă poate urca până la 800 Nm atunci când se activează funcţia overboost.

Dotat cu sistem de launch-control, Panamera Turbo S accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 3,8 secunde şi atinge o viteză maximă de 306 km/h. Consumul mediu declarat de constructor pentru această maşină sport cu patru uşi este de 11,5 litri/100 km şi poate fi redus la 11,3 l/100 km dacă se optează pentru pneuri all-season Michelin cu rezistenţă redusă la înaintare, disponibile pe jante de 19 ţoli.

Porsche Panamera Turbo S se distinge la exterior de modelul Turbo prin jantele de 20 de ţoli Turbo II, prin pragurile din gama Porsche Exclusive şi prin eleronul retractabil vopsit în culoarea caroseriei. La interior, Panamera Turbo S dispune de tapiţerie din piele în două culori, negru şi crem. Preţul pentru Panamera Turbo S este de 167.076 euro în Germania, cu toate taxele, iar livrările încep în iunie 2011.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.