Porsche recheama in service toate modelele Panamera. Reuters se face de ras

Știrea este de ieri, când Porsche a anunțat că toate cele 11.324 de modele Panamera produse până acum vor fi rechemate în service pentru probleme la centurile de siguranță. Practic, atunci când scaunele din față sunt culisate la maximum înspre bord, există riscul ca mecanismul de prindere a centurii să se desprindă de podea, decuplând centura.

Problema a fost sesizată întâi în China, apoi în SUA, după care Porsche a generalizat recall-ul pe plan mondial. Constructorul a anunțat că va atașa o piesă suplimentară la mecanismul de prindere pentru a rezolva problema. Bineînțeles, proprietarii nu vor plăti nimic pentru asta. O mișcare normală și rapidă, pentru care Porsche e de lăudat. Ei, dar cum credeți că a tratat problema asta cel mai mare site din lume de știri din industria auto, Automotive News?

Uite așa. Autorul articolului înfierează Porsche, catalogând acțiunea de rechemare drept o „mișcare jenantă”. Ar fi fost mai bine oare ca Porsche să ascundă problema și să moară oameni din cauza asta? Însă jurnalistul nu se oprește aici. Tonul e clar tendențios, iar afirmațiile derizorii. Spune că Porsche a primit astfel o puternică lovitură de imagine în ceea ce privește calitatea fabricației, iar reputația Volkswagen (cel mai mare acționar al Porsche) este și ea afectată.

De ce? Pentru că Volkswagen furnizează caroseriile pentru Panamera. OK, și ce treabă are caroseria cu un mecanism de prindere al centurii de siguranță care poate fi fabricat de orice furnizor din lumea asta? Eu mă dau bătut…

PS: Am mers pe firul știrii și am găsit-o aici. Sursa știrii cu puternic iz de comentariu este Reuters, iar autorii ei sunt Christiaan Hetzner și Hendrik Sackmann. Ceea ce nu absolvă Automotive News totuși, având în vedere că filtrul lor a lipsit cu desăvârșire.

Foto: Hotnews

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.