Porsche recheama in service toate modelele Panamera. Reuters se face de ras

Știrea este de ieri, când Porsche a anunțat că toate cele 11.324 de modele Panamera produse până acum vor fi rechemate în service pentru probleme la centurile de siguranță. Practic, atunci când scaunele din față sunt culisate la maximum înspre bord, există riscul ca mecanismul de prindere a centurii să se desprindă de podea, decuplând centura.

Problema a fost sesizată întâi în China, apoi în SUA, după care Porsche a generalizat recall-ul pe plan mondial. Constructorul a anunțat că va atașa o piesă suplimentară la mecanismul de prindere pentru a rezolva problema. Bineînțeles, proprietarii nu vor plăti nimic pentru asta. O mișcare normală și rapidă, pentru care Porsche e de lăudat. Ei, dar cum credeți că a tratat problema asta cel mai mare site din lume de știri din industria auto, Automotive News?

Uite așa. Autorul articolului înfierează Porsche, catalogând acțiunea de rechemare drept o „mișcare jenantă”. Ar fi fost mai bine oare ca Porsche să ascundă problema și să moară oameni din cauza asta? Însă jurnalistul nu se oprește aici. Tonul e clar tendențios, iar afirmațiile derizorii. Spune că Porsche a primit astfel o puternică lovitură de imagine în ceea ce privește calitatea fabricației, iar reputația Volkswagen (cel mai mare acționar al Porsche) este și ea afectată.

De ce? Pentru că Volkswagen furnizează caroseriile pentru Panamera. OK, și ce treabă are caroseria cu un mecanism de prindere al centurii de siguranță care poate fi fabricat de orice furnizor din lumea asta? Eu mă dau bătut…

PS: Am mers pe firul știrii și am găsit-o aici. Sursa știrii cu puternic iz de comentariu este Reuters, iar autorii ei sunt Christiaan Hetzner și Hendrik Sackmann. Ceea ce nu absolvă Automotive News totuși, având în vedere că filtrul lor a lipsit cu desăvârșire.

Foto: Hotnews

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *