Primele fotografii cu noua generatie Lancia Ypsilon

Noua generaţie a supermini-ului Lancia Ypsilon (a treia la număr) va fi prezentată oficial la Salonul Auto de la Geneva (3-13 martie). Deşi nu mai e mult până atunci, Lancia a dat publicităţii azi primele fotografii cu noul model. Ypsilon păstrează stilul „funky” care l-a consacrat, rămânând un model „de fiţe”, concurent pentru Mini, Audi A1 şi Alfa Romeo MiTo.

Noul Ypsilon preia stilul inaugurat de noul Delta, partea frontală fiind dominată de grila tradiţională a mărcii, însă maşina păstrează şi elemente de la vechiul Ypsilon, cum ar fi profilul stil coupe, evidenţiat de decuparea geamurilor şi de mascarea mânerelor portierelor din spate. Căci, spre deosebire de actualul model, noul Ypsilon va fi disponibil doar cu caroserie în cinci uşi.

Designul lui Ypsilon surprinde însă cel mai mult la partea posterioară, unde montantul C a primit un tratament extravagant, la fel ca şi stopurile. Ansamblul arată spectaculos şi original. Lancia Ypsilon foloseşte o platformă alungită a lui Fiat 500, pentru a beneficia de un spaţiu interior superior. Maşina va avea o lungime de 3,8 metri şi va dispune de trei motorizări: 0.9 Twinair, 1.4 Multiair şi 1.3 Multijet.Ypsilon va fi vândut sub sigla Chrysler în Marea Britanie şi Irlanda. Vânzările vor începe la sfârşitul acestui an.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *