Primele fotografii si detalii ale editiei limitate Audi R8 GT Spyder

Audi a prezentat primele fotografii cu versiunea roadster a modelului R8 GT, denumită Spyder. Mai ușoară cu 85 kg decât R8 V10 Spyder datorită utilizării componentelor din fibră de carbon, această nouă decapotabilă este capabilă de performanțe de supercar: atinge 317 km/h și accelerează de la 0 la 100 km/h în 3,8 secunde.

La fel ca versiunea coupe  R8 GT, Spyder-ul va fi produs doar în 333 exemplare, fiecare model având o plăcuță pe maneta schimbătorului de viteze care va certifica apartenența la seria specială. Audi R8 GT Spyder cântărește 1.640 kilograme și este asamblată în mare parte manual la atelierul uzinei din Neckarsulm.

Motorul V10 de 5,2 litri de origine Lamborghini dispune de 560 CP (față de 525 la R8 V1o) și de un cuplu maxim de 540 Nm la 6,500 rpm. Raportul greutate/putere este impresionant: 2,93 kg/CP. Motorul este cuplat la o transmisie automată cu șase trepte R Tronic care dă posibilitatea șoferului de a schimba singur treptele cu ajutorul padelelor din spatele volanului sau de la maneta schimbătorului.

Tracțiunea este integrală, ca la orice R8, iar prețul de pornire cel puțin prohibitiv: 207,800 euro (în Germania).

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *