Primele poze oficiale cu versiunea de serie a lui Chevrolet Cruze hatchback

Chevrolet va prezenta la Geneva săptămâna viitoare versiunea de serie a conceptului arătat anul trecut la Salonul Auto de la Paris. Este vorba de Cruze hatchback, care în „hainele” de show mi-a plăcut foarte mult. Din fericire, tranziţia către un model de serie s-a făcut fără modificări majore, aşa că avem un Cruze cu cinci uşi care arată foarte bine. 

Acest model este destinat în special Europei, unde hatchback-urile joacă un rol foarte important, mai ales pe pieţele consacrate, 65% din modelele din clasa compactă fiind hatch-uri. Faţă de sedan, Cruze hatchback are un portbagaj mai mic cu 50 litri, însă valoarea de 400 litri rămâne una respectabilă, mai ales că există şi posibilitatea rabatării banchetei spate în raport 60/40 atunci când nevoile de transport o cer.

O altă diferenţă faţă de sedan o constituie lungimea mai mică a maşinii (berlina are 4,57 metri), ceea ce aduce o manevrabilitate sporită, mai ales în traficul urban. Chevrolet nu a comunicat încă dimensiunile maşinii, însă le vom afla cu siguranţă la lansarea de la Geneva. Cât priveşte gama de motoare, aceasta va fi aceeaşi ca la Cruze sedan: două propulsoare pe benzină de 1,6 şi 1,8 litri (124, respectiv 141 CP), plus un diesel de 2 litri şi 163 CP. Lansarea comercială pe pieţele europene va avea loc la jumătatea acestui an.

Foto: Chevrolet

 

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *