Raikkonen sta pe bara in 2010, iar Button merge la McLaren

Kimi_RaikkonenCele mai mari necunoscute în sezonul de transferări din Formula 1 s-au rezolvat. Pretenţiile financiare ale lui Kimi Raikkonen n-au fost acceptate de McLaren, aşa că finlandezul nu va concura în Formula 1 în 2o1o. Nimeni nu ştie ce salariu a cerut Kimi şi cât erau dispuşi cei de la McLaren să-i ofere, dar e clar că sumele nu au coincis. Până la urmă cred că e mai bine aşa pentru Raikkonen, care a părut foarte apatic anul acesta. Poate că pauza asta e exact lucrul de care avea nevoie.

Motorsportul înseamnă mult mai mult decât Formula 1, mai ales când ai câştigat deja un titlu mondial şi ai concurat pentru cele mai importante echipe: McLaren şi Ferrari. Acum Kimi e liber să meargă la raliuri şi la Le Mans. „Un an de pauză nu înseamnă nimic pentru Kimi. E mai interesat ca niciodată să se lupte pentru victorii şi pentru titluri mondiale. Formula 1 îi va duce dorul lui Kimi”, spune managerul său, Steve Robertson.

„Anul viitor va concura la raliuri şi probabil la cursa de 24 de ore de la Le Mans. Ambele îl interesează şi îi plac foarte mult”, adaugă acesta. Sincer, cred că la raliuri îi va fi foarte greu să aibă rezultate (mă refer la WRC), însă la Le Mans are toate şansele să strălucească. Vă daţi seama ce nebunie ar fi dacă se va înscrie la cursă? Eu unul aş fi foarte curios să văd cum se descurcă.

Button + Hamilton = ?

Ceea ce mă aşteptam să se întâmple s-a întâmplat. McLaren l-a luat pe Button, cele două părţi semnând un contract pe mai mulţi ani (nu au divulgat pe câţi). McLaren va alinia la start anul viitor doi englezi, ambii campioni mondiali. Presa din Albion o va lua razna, mai ceva ca pe vremea luptei dintre Alonso şi Hamilton.

Button e un tip curajos şi pentru asta îl apreciez foarte mult. Gândiţi-vă la Michael Schumacher, a acceptat el vreodată să aibă un coechipier atât de valoros? Ei bine, Button a zis da şi a acceptat să vină la McLaren alături de Hamilton, „copilul” răsfăţat al echipei din Woking. În mod sigur McLaren i-a promis tratament egal, dar asta i-a promis şi lui Alonso şi aţi văzut ce a ieşit…

Vor ieşi scântei şi de data asta la McLaren?

Foto: kimiraikkonenforever.com

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.