Kimi Raikkonen va participa la Raliul Finlandei!

raikkonenÎn sfârşit o ştire interesantă din Formula 1. Pilotul de la Ferrari, Kimi Raikkonen, va debuta luna viitoare în WRC (Campionatul Mondial de Raliuri), în etapa desfăşurată în ţara sa natală, Finlanda. Campionul mondial din 2007 al Formulei 1 va pilota un Abarth Grande Punto, pe care s-a antrenat timp de două zile săptămâna trecută în centrul Finlandei.

Chiar dacă a mai concurat în trei raliuri în acest an, etapa din ţara sa va reprezenta debutul în cea mai tare competiţie de raliuri, dar şi pe macadam. Copilotul lui Raikkonen va fi Kaj Lindstrom, fostul navigator al marelui Tommi Makinen. Aşa că pilotul de la Ferrari e pe mâini bune. Chiar şi maşina pe care va concura aparţine echipei lui Makinen. Cu toate astea, Lindstrom a declarat că Raikkonen nu va avea viaţă uşoară în primul său raliu mondial.

Raliul Finlandei nu va fi deloc uşor. Până acum am făcut împreună raliuri mai mici, dar o rundă de trei zile din WRC este mult mai lungă şi mai intensă decât raliurile naţionale„, a spus Lindstrom. Acesta a adăugat că lipsa de experienţă a lui Kimi pe macadam va face ca raliul să fie şi mai dificil.

„A concurat pe zăpadă şi asfalt, dar niciodată pe macadam. Însă unul dintre cele mai grele lucruri pentru el va fi viteza care se atinge la acest raliu. Drumurile folosite sunt atât de rapide că nu se compară cu nimic din ce am făcut până acum„, a adăugat Lindstrom. „Dar să nu uităm că el este un foarte bun pilot. E foarte talentat şi sunt sigur că se va descurca bine„, a încheiat copilotul lui Kimi.

Arctic Rally, desfăşurat în ianuarie, a fost primul raliu pentru Raikkonen, în care a terminat al 13-lea. A urmat apoi Vaakuna Rally, tot pe zăpadă, unde finlandezul a obţinut locul 17. Al treilea raliu (Rally della Marca – asfalt) s-a încheiat prematur pentru Kimi, care a abandonat în a treia probă specială.

Iar acum Raliul Finlandei. Poate cel mai dificil şi mai spectaculos din calendarul WRC. Kimi, îţi urăm noroc. O să ai mare nevoie!

Via Autosport

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.