Reduceri la Citroen: 8000 euro la SUV-ul C-Crosser!

Parcă începem să vedem şi noi reduceri adevărate, în toate domeniile. Păcat că bani nu prea mai sunt… În fine, Citroen anunţă reduceri la toată gama de modele, de la C1 la SUV-ul C-Crosser.

Acesta din urmă beneficiază de cel mai consistent discount, de 8.000 euro din preţul cu TVA. Astfel, modelul pe benzină, cu motor de 2,4 litri şi 170 cai-putere, costă 19.799 euro, TVA inclus. Asta în condiţiile în care acest model se vindea până acum cu 27.799 euro. Discount-ul se aplică şi diesel-ului, cel mai ieftin model pe motorină costând 24.011 euro.

O altă reducere semnificativă este oferită la Xsara Picasso, care costă acum cu 5.521 euro mai puţin. Astfel, modelul pe benzină de 1,6 litri şi 110 cai-putere se vinde cu 11.745 euro, TVA inclus.

În fine, o altă reducere demnă de luat în seamă se oferă la modelul C4, atât în versiunea coupe, cât şi la berlină. Este vorba de un discount de 4.110 euro, astfel că un C4 Coupe cu motor pe benzină de 1,4 litri (90 cai-putere) costă 9.640 euro, TVA inclus.

Reducerile sunt valabile doar până la 31 ianuarie 2009 şi le găsiţi aici.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

4 comentarii la „Reduceri la Citroen: 8000 euro la SUV-ul C-Crosser!”

  1. La mine la Golf scrie in cartea tehnica ca motorul poate consuma pana la 1 litru la 1000 km (motor turbo pe benzina de 2 litri). Mie mi-a consumat insa cam 1 litru la 10000 km. Oricum, ceva e dubios in cazul dumneavoastra, e clar ca e o defectiune a motorului. Nu e posibil sa consume atat ulei. Eu am avut un Peugeot 206 1.4 HDI (acelasi motor cu al dvs.) si nu mi-a consumat nici un gram de ulei dupa rodaj. Am facut 90.000 km iar fara sa completez nivelul uleiului. Cel mai bine ar fi sa trimiteti o scrisoare in Franta la Citroen, daca cei de aici nu va dau dreptate.

  2. • am cumparat un citroen nemo 1.4 diesel in 2008.la prima revizie mecanicii de.la ciroen belvedere galati au constatat ca dupa 10000de km au scos din baia de ulei doar 1.5 litri ulei.au sigilat motorul dupa revizie iar dupa 3000 km au desigilat si au constatat ca trebuie completat uleiul cu 0.620 gr.
    Cei de la citroen romania bucuresti au luat la cunostinta si au raspuns uluitor:in manualul de utilizare scrie ca masina are un consum NORMAL pana la 0.5 LITRI de ulei la 1000 km(ATENTIE motor 1.4 diesel).Presupunem ca as fi cumparat aceasta masina sotiei care nu verifica nivelul de ulei.Facem un calcul simplu:0.200g cat consuma masina mea acum x 15000 km perioada de revizie EGAL 3 litri ulei exact cat intra in motor????????????Daca luam maximul admis ,scris de citroen in manual,de 0.5LITRI la 1000 km.avem:0.5×15000 egal 7.5LITRI ULEI de la un schimb la altul,deci 2.5 schimburi de ulei.Deci citroen romania nu umbla in motor decat de la un consum mai mare de 0.5 LITRI de ULEI la 1000 km.(masina mea are acum 31240km)
    Concluzie:RUSINE CITROEN!(pe afara vopsit gardul inauntru leopardul)
    BRAVO DACIA RENAULT!

  3. Depinde ce vrei de la o masina. Daca esti genul practic, care tine mai mult la fiabilitate si pentru care masina nu e decat un mijloc de transport, ti-as recomanda Hyundai-ul. E facuta pe aceeasi platforma cu Kia cee’d, o masina despre care am auzit numai de bine. Doar ca e un pic mai „uratica” decat Kia. Daca, dimpotriva, te intereseaza ca masina ta sa arate bine, sa fie „trendy”, cred ca Citroen-ul e o alegere buna.
    Mersi de aprecieri, te mai astept pe aici 🙂

  4. am si eu o intrebare: hyundai i30 sau citroen c4 berlina? ambele la 10400E.

    foarte tare blogul, apropo 😛

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.