Spuneam ieri că piaţa auto din România e în pom. Nimic nou sub soare. Ca să crească vânzările, dealerii de maşini trebuie să reducă preţurile atât de mult încât să ne facă să ne împrumutăm la bancă ca să cumpărăm ceva. În încercarea de a afla care sunt reducerile practicate de principalii importatori am aruncat un ochi pe câteva site-uri şi mare mi-a fost uimirea.
După cum urmează, avem reduceri la (modele prezentate sunt cele care m-au interesat):
Alfa Romeo – 159, 2.4 Mjet, 210 CP, reducere 3.317 euro, preţ final 29.849 euro – maşina e frumoasă, motorul e senzaţional, însă Alfa Romeo încă mai are probleme cu fiabilitatea, în special la amortizoare
– 159, 1.8 mpi, – reducere 2.543 euro, preţ final 22.887 euro
– Brera, 3.2 V6, – 4×4, reducere 4.486 euro, preţ final 40.377 euro – la banii aştia îţi iei un BMW Seria 3, 335xi din Germania, până în 20.000 km
BMW – Seria 1, toate motorizările, reducere 2.000 euro
– Seria 3, toate motorizările, reducere 3.000 euro
– X5, toate motorizările, reducere 4.000 euro
Ford – Fiesta, toate motorizările, reducere 1.300 euro – nu se merită, este vorba de modelul vechi
– Focus, toate motorizările, reducere 2.500 euro
– Mondeo, toate motorizările, reducere 3.145 euro
Hyundai – Santa Fe, toate motorizările, reducere 7.000 euro
– Tucson, toate motorizările, reducere 7.000 euro
Mercedes-Benz – Clasa C – toate motorizările, reducere 3.700 euro
Renault – Megane F1 Team – 2.0 turbo, reducere 2.134 euro, preţ final: 22.410 euro
VW – Golf VI – 2.0 tdi, 140 cp, echipare Trendline, – , preţ final: 18.682
Reduceri mai sunt, dar cred că sunt de ajuns pentru moment. Revenim.