Renault castiga batalia cu Toyota pentru Kubica

kubicaO dată ce BMW a făcut anunţul de retragere din Formula 1, era clar că un pilot ca Robert Kubica nu poate rămâne mult timp în expectativă. Plecarea lui Alonso către Ferrari anul viitor i-a deschis polonezului calea către Renault, echipă care l-a convins că se poate bate pentru titlul mondial. Asta deşi echipa Toyota l-a dorit la fel de mult.

Renault are ambiţii mari şi speranţe la fel de mari pentru viitor şi credem că Robert poate juca un rol important în îndeplinirea acestora„, a declarat Bob Bell, acum boss-ul echipei după mazilirea lui Briatore. „Încă de la debutul său din 2006 el a fost sub radarul nostru ca unul dintre cei mai talentaţi piloţi ai generaţiei sale„, a adăugat Bell despre Kubica.

Sunt foarte fericit să mă alătur echipei Renault pentru sezonul 2010. Simt că am o legătură specială cu această echipă pentru că în 2005 am câştigat titlul World Series by Renault. Asta mi-a dat şansa de a testa cu echipa în Barcelona, ceea ce a dus la debutul meu în Formula 1„, a spus Kubica. Nu cu Renault însă, care nu l-a dorit atunci, ci cu BMW.

Dincolo de declaraţiile drăgălaşe de început de drum, Kubica, aflat în al patrulea său sezon în Formula 1 (numai cu BMW) va avea o misiune dificilă, aceea de a fi „locomotiva” echipei, aşa cum a fost Alonso. Fie că alături de el se va afla Grosjean, care nu a rupt gura târgului în cele cinci curse în care a fost titular, fie că va fi Heidfeld, fostul său coechipier de la BMW, Kubica are dificila misiune de a trage echipa după el.

Dacă Renault îi va oferi o maşină competitivă, sunt sigur că polonezul se va bate la titlu. E un luptător înnăscut şi un talent asemenea. Şi mi-aş dori al naibii de mult să văd un est-european devenind campion mondial.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.