Renault castiga batalia cu Toyota pentru Kubica

kubicaO dată ce BMW a făcut anunţul de retragere din Formula 1, era clar că un pilot ca Robert Kubica nu poate rămâne mult timp în expectativă. Plecarea lui Alonso către Ferrari anul viitor i-a deschis polonezului calea către Renault, echipă care l-a convins că se poate bate pentru titlul mondial. Asta deşi echipa Toyota l-a dorit la fel de mult.

Renault are ambiţii mari şi speranţe la fel de mari pentru viitor şi credem că Robert poate juca un rol important în îndeplinirea acestora„, a declarat Bob Bell, acum boss-ul echipei după mazilirea lui Briatore. „Încă de la debutul său din 2006 el a fost sub radarul nostru ca unul dintre cei mai talentaţi piloţi ai generaţiei sale„, a adăugat Bell despre Kubica.

Sunt foarte fericit să mă alătur echipei Renault pentru sezonul 2010. Simt că am o legătură specială cu această echipă pentru că în 2005 am câştigat titlul World Series by Renault. Asta mi-a dat şansa de a testa cu echipa în Barcelona, ceea ce a dus la debutul meu în Formula 1„, a spus Kubica. Nu cu Renault însă, care nu l-a dorit atunci, ci cu BMW.

Dincolo de declaraţiile drăgălaşe de început de drum, Kubica, aflat în al patrulea său sezon în Formula 1 (numai cu BMW) va avea o misiune dificilă, aceea de a fi „locomotiva” echipei, aşa cum a fost Alonso. Fie că alături de el se va afla Grosjean, care nu a rupt gura târgului în cele cinci curse în care a fost titular, fie că va fi Heidfeld, fostul său coechipier de la BMW, Kubica are dificila misiune de a trage echipa după el.

Dacă Renault îi va oferi o maşină competitivă, sunt sigur că polonezul se va bate la titlu. E un luptător înnăscut şi un talent asemenea. Şi mi-aş dori al naibii de mult să văd un est-european devenind campion mondial.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *