Romanul Daniel Nicolescu impresioneaza la primul test in Formula Gloria

nicolescu1La jumătatea lunii noiembrie, echipa JMS Performance s-a deplasat în Italia la Parma, pe pista “Autodromo di Franciacorta”, unde tînărul pilot ploieştean de karting, Daniel Nicolescu, proaspăt campion al Europei de Sud-Est la karting, a avut primul contact cu un monopost de Formula Gloria.

Monopostul a fost pus la dispoziţia echipei române de către team-ul VFCA. Daniel a avut ocazia să efectueze teste timp de două zile. Prima zi a fost de acomodare, rulînd singur pe pista, iar a doua zi a rulat alături de alţi piloţi din Formula Gloria, Formula Renault, Formula 3, precum şi maşini din cadrul campionatului FIA GT.

Încă de la prima sesiune de vineri Daniel a dat dovadă de maturitate, acomodîndu-se imediat cu comenzile maşinii, iar timpii devenind din ce în ce mai buni la fiecare ieşire pe pistă. A doua zi a fost cu adevărat deosebită pentru pilotul ploieştean, acesta reuşind să fie extrem de rapid, spre surprinderea tuturor în condiţiile în care românul se afla pentru prima dată la volanul unui monopost. Venit direct de pe kart, Daniel a reuşit un timp cu doar jumătate de secundă mai slab decît recordul pistei pentru această categorie.

Team-managerul JMS Performance, Ionuţ Iancu, s-a declarat foarte mulţumit de test. “A fost o experienţă unică, monopostul este extrem de rapid, e altceva decît un kart, în primul rînd frînările la peste 200 km/h oferă senzaţii unice. Maşina este foarte bine echilibrată, iar cutia de viteze este perfect etajată. Sînt foarte mulţumit de evoluţia lui Daniel. S-a acomodat imediat cu maşina şi a impresionat asistenţa, fiind aplaudat la fiecare revenire la boxe de către piloţii şi team-managerii altor echipe“, a declarat Iancu.

Echipa va continua testele, urmînd ca la începutul anului să se ia decizia către ce campionat se va orienta.

DATE TEHNICE MONOPOST FORMULA GLORIA:

Motor Yamaha Fazer 1000 cmc

4 cilindri, 4 timpi, 5 supape pe cilindru, 4 carburatoare de 37’’

Peste 150 cai la 10.000 ture cuplu maxim 10.8 kgm la 7500 ture

Viteză maximă peste 250 km/h

Cutie viteze secvenţială 6 raporturi

Şasiu tubular din oţel, diverse elemente de carbon

Frîne pe disc, 270 mm diametru, 2 pompe de frînă, 6 etriere

Greutate 380 kg

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *