Romanul Daniel Nicolescu impresioneaza la primul test in Formula Gloria

nicolescu1La jumătatea lunii noiembrie, echipa JMS Performance s-a deplasat în Italia la Parma, pe pista “Autodromo di Franciacorta”, unde tînărul pilot ploieştean de karting, Daniel Nicolescu, proaspăt campion al Europei de Sud-Est la karting, a avut primul contact cu un monopost de Formula Gloria.

Monopostul a fost pus la dispoziţia echipei române de către team-ul VFCA. Daniel a avut ocazia să efectueze teste timp de două zile. Prima zi a fost de acomodare, rulînd singur pe pista, iar a doua zi a rulat alături de alţi piloţi din Formula Gloria, Formula Renault, Formula 3, precum şi maşini din cadrul campionatului FIA GT.

Încă de la prima sesiune de vineri Daniel a dat dovadă de maturitate, acomodîndu-se imediat cu comenzile maşinii, iar timpii devenind din ce în ce mai buni la fiecare ieşire pe pistă. A doua zi a fost cu adevărat deosebită pentru pilotul ploieştean, acesta reuşind să fie extrem de rapid, spre surprinderea tuturor în condiţiile în care românul se afla pentru prima dată la volanul unui monopost. Venit direct de pe kart, Daniel a reuşit un timp cu doar jumătate de secundă mai slab decît recordul pistei pentru această categorie.

Team-managerul JMS Performance, Ionuţ Iancu, s-a declarat foarte mulţumit de test. “A fost o experienţă unică, monopostul este extrem de rapid, e altceva decît un kart, în primul rînd frînările la peste 200 km/h oferă senzaţii unice. Maşina este foarte bine echilibrată, iar cutia de viteze este perfect etajată. Sînt foarte mulţumit de evoluţia lui Daniel. S-a acomodat imediat cu maşina şi a impresionat asistenţa, fiind aplaudat la fiecare revenire la boxe de către piloţii şi team-managerii altor echipe“, a declarat Iancu.

Echipa va continua testele, urmînd ca la începutul anului să se ia decizia către ce campionat se va orienta.

DATE TEHNICE MONOPOST FORMULA GLORIA:

Motor Yamaha Fazer 1000 cmc

4 cilindri, 4 timpi, 5 supape pe cilindru, 4 carburatoare de 37’’

Peste 150 cai la 10.000 ture cuplu maxim 10.8 kgm la 7500 ture

Viteză maximă peste 250 km/h

Cutie viteze secvenţială 6 raporturi

Şasiu tubular din oţel, diverse elemente de carbon

Frîne pe disc, 270 mm diametru, 2 pompe de frînă, 6 etriere

Greutate 380 kg

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.