Rusii vor avea navigatie, climatronic si motoare de 150 CP pe Duster. Noi nu?

Pentru a pregăti SUV-ul produs la Mioveni de lansarea pe piețele din Rusia (sfârșitul lui 2011) și Marea Britanie (2012), constructorul Dacia va opera câteva modificări asupra celui mai mediatizat model al său.

Astfel, pe modelele Duster ce vor fi asamblate din 2011 în Rusia sub marca Renault, clienţii vor putea opta pentru un diferențial spate autoblocant, care va mări considerabil capacitățile mașinii în off-road. Acest echipament este foarte util în Rusia, unde drumurile grele fac dificilă viața șoferilor, mai ales pe timp de iarnă.

În plus, Duster va primi niște îmbunătățiri și în interior, urmând ca planșa și tabloul de bord să fie revizuite, iar consola centrală reconfigurată pentru a integra și ecranul sistemului de navigație. Această dotare opțională, până acum indisponibilă, va putea fi comandată pe Duster începând cu anul viitor. Din păcate, doar în Rusia, căci pentru România oficialii au confirmat prezența în lista de opționale doar a diferențialului autoblocant posterior. Se pare că modelul pentru Rusia va avea şi mai mult crom în partea frontală, pentru a fi mai „bling-bling.

Tot ruşii vor avea parte de două motoare mai mari pentru Duster, ambele de o cilindree de 2 litri şi în jur de 150 CP fiecare (unul diesel şi unul pe benzină). Şi cum compatrioţii lui RasPutin sunt mari fani ai cutiilor automate, modelele Duster vândute acolo vor fi echipate cu o astfel de transmisie, cel mai probabil cu patru trepte. Nu există nici un semnal că motoarele de 2 litri vor fi disponibile şi în România, însă cutia automată va fi, conform spuselor şefului Dacia, Jerome Olive.

Aşadar, motoare mai mari, sistem de navigaţie şi climatizare automată nu vom vedea prea curând pe modelele vândute în România, în schimb vom putea comanda cutie automată şi diferenţial spate autoblocant. Eu cred însă că, dacă va exista cerere, Renault va oferi aceste echipamente şi la noi. Şi sigur vor fi doritori, pentru că toţi românii vor, nu-i aşa, maşini full-options.

Via | 4tuning.ro

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.