Rusii vor avea navigatie, climatronic si motoare de 150 CP pe Duster. Noi nu?

Pentru a pregăti SUV-ul produs la Mioveni de lansarea pe piețele din Rusia (sfârșitul lui 2011) și Marea Britanie (2012), constructorul Dacia va opera câteva modificări asupra celui mai mediatizat model al său.

Astfel, pe modelele Duster ce vor fi asamblate din 2011 în Rusia sub marca Renault, clienţii vor putea opta pentru un diferențial spate autoblocant, care va mări considerabil capacitățile mașinii în off-road. Acest echipament este foarte util în Rusia, unde drumurile grele fac dificilă viața șoferilor, mai ales pe timp de iarnă.

În plus, Duster va primi niște îmbunătățiri și în interior, urmând ca planșa și tabloul de bord să fie revizuite, iar consola centrală reconfigurată pentru a integra și ecranul sistemului de navigație. Această dotare opțională, până acum indisponibilă, va putea fi comandată pe Duster începând cu anul viitor. Din păcate, doar în Rusia, căci pentru România oficialii au confirmat prezența în lista de opționale doar a diferențialului autoblocant posterior. Se pare că modelul pentru Rusia va avea şi mai mult crom în partea frontală, pentru a fi mai „bling-bling.

Tot ruşii vor avea parte de două motoare mai mari pentru Duster, ambele de o cilindree de 2 litri şi în jur de 150 CP fiecare (unul diesel şi unul pe benzină). Şi cum compatrioţii lui RasPutin sunt mari fani ai cutiilor automate, modelele Duster vândute acolo vor fi echipate cu o astfel de transmisie, cel mai probabil cu patru trepte. Nu există nici un semnal că motoarele de 2 litri vor fi disponibile şi în România, însă cutia automată va fi, conform spuselor şefului Dacia, Jerome Olive.

Aşadar, motoare mai mari, sistem de navigaţie şi climatizare automată nu vom vedea prea curând pe modelele vândute în România, în schimb vom putea comanda cutie automată şi diferenţial spate autoblocant. Eu cred însă că, dacă va exista cerere, Renault va oferi aceste echipamente şi la noi. Şi sigur vor fi doritori, pentru că toţi românii vor, nu-i aşa, maşini full-options.

Via | 4tuning.ro

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *