S-a lansat cea mai scumpa Dacie

mcv12Dacia îşi îmbogăţeşte oferta comercială cu o nouă versiune a modelului Logan MCV, Prestige, disponibilă în două variante de motorizare: pe benzină (1.6 16V 105 CP) şi pe motorină (1.5 dCi 85 CP).  Începând cu 25 iunie, MCV Prestige poate fi comandat în reţeaua Dacia, la preţuri care pleacă de la 11.520 euro. Acesta este preţul pentru MCV Prestige 1.6 16V 105 CP, varianta cu 5 locuri, varianta cu 7 locuri costând 11 750 euro. MCV Prestige 1.5 dCi 85 CP, varianta cu 5 locuri, poate fi comercializat la un preţ de 12 400 euro, iar cea cu 7 locuri, la un preţ de 12 900 euro, acesta din urmă fiind şi cel mai scump model din gama Dacia.

O ambianţă interioară cu un plus de confort

Cea mai spaţioasă maşină din gama Dacia, Logan MCV, beneficiază odată cu această nouă versiune, de echipamente noi, disponibile în serie: jante de aluminiu, geamuri electrice spate, radio CD cu MP3 player, volan îmbrăcat în piele, tapiţerie „Sable” şi planşa de bord, în două nuanţe, negru şi bej. Opţional, pot fi comandate airbag-uri laterale, spaţiu depozitare plafon, plasă bagaje şi tabletă portbagaj pentru varianta cu 7 locuri.

Revine operaţiunea „Porţi deschise”

În perioada 25 – 28 iunie, reţeaua Dacia din toata ţara sărbătoreşte lansarea în România a versiunii Sandero Stepway, a motorului 1.2 16V 75 CP, existent pe modelele Logan berlină şi Sandero,  dar şi a versiunii, Prestige pentru Logan MCV, printr-o amplă operaţiune „Porţi deschise”. Week-end-ul începe mai devreme pentru cei care vor să testeze gratuit şi să comande modelele existente în gama Dacia. În plus, vizitatorii pot participa la o tombolă prin care se pot câştiga 5 vehicule Sandero.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.