S-a lansat cea mai scumpa Dacie

mcv12Dacia îşi îmbogăţeşte oferta comercială cu o nouă versiune a modelului Logan MCV, Prestige, disponibilă în două variante de motorizare: pe benzină (1.6 16V 105 CP) şi pe motorină (1.5 dCi 85 CP).  Începând cu 25 iunie, MCV Prestige poate fi comandat în reţeaua Dacia, la preţuri care pleacă de la 11.520 euro. Acesta este preţul pentru MCV Prestige 1.6 16V 105 CP, varianta cu 5 locuri, varianta cu 7 locuri costând 11 750 euro. MCV Prestige 1.5 dCi 85 CP, varianta cu 5 locuri, poate fi comercializat la un preţ de 12 400 euro, iar cea cu 7 locuri, la un preţ de 12 900 euro, acesta din urmă fiind şi cel mai scump model din gama Dacia.

O ambianţă interioară cu un plus de confort

Cea mai spaţioasă maşină din gama Dacia, Logan MCV, beneficiază odată cu această nouă versiune, de echipamente noi, disponibile în serie: jante de aluminiu, geamuri electrice spate, radio CD cu MP3 player, volan îmbrăcat în piele, tapiţerie „Sable” şi planşa de bord, în două nuanţe, negru şi bej. Opţional, pot fi comandate airbag-uri laterale, spaţiu depozitare plafon, plasă bagaje şi tabletă portbagaj pentru varianta cu 7 locuri.

Revine operaţiunea „Porţi deschise”

În perioada 25 – 28 iunie, reţeaua Dacia din toata ţara sărbătoreşte lansarea în România a versiunii Sandero Stepway, a motorului 1.2 16V 75 CP, existent pe modelele Logan berlină şi Sandero,  dar şi a versiunii, Prestige pentru Logan MCV, printr-o amplă operaţiune „Porţi deschise”. Week-end-ul începe mai devreme pentru cei care vor să testeze gratuit şi să comande modelele existente în gama Dacia. În plus, vizitatorii pot participa la o tombolă prin care se pot câştiga 5 vehicule Sandero.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *