S-a nascut baby Alfa!

mito11.jpgAlfa Romeo a dat publicităţii primele fotografii ale celui mai mic model al său, denumit nu Junior sau Furiosa, cum se vehiculase până acum, ci Mi.To. Numele ortografiat inedit este o combinaţie între Milano şi Torino, oraşele de reşedinţă ale mărcilor Alfa Romeo, respectiv FIAT. Bazat pe platforma lui Grande Punto, Mi.To este un model de clasă mică de lifestyle care are ca atuuri înfăţişarea elegantă şi sportivitatea. Lungă de 4,06 metri, înaltă de 1,44 metri şi lată de 1,72 metri, Mi.To este descrisă de creatorii ei drept „sportiva cea mai compactă din istorie, dedicată unei noi generaţii de fani Alfa Romeo”.

mito11.jpg

Designul conţine elemente tradiţionale Alfa Romeo şi reia câteva teme de la GT-ul 8C Competizione. Pasajele bombate ale roţilor, „nasul” profilat şi chiar farurile trimit cu gândul la supercar-ul italian. Profilul este sportiv, talia joasă iar geamul lateral din zona pasagerilor spate aminteşte de un coupe.

mito2.jpg

În privinţa motoarelor, Mi.To va beneficia doar de propulsoare turbo, atât pe benzină cât şi diesel. Puterile vor fi cuprinse între 90 şi 155 cai-putere, existând speculaţii că Alfa va monta şi motorul de 230 de la GTA. Toate motoarele vor fi cuplate la cutii de viteze manuale cu şase trepte, opţional existând posibilitatea alegerii transmisiei automate. Micul Alfa Romeo va beneficia de sistemul DNA (fără legătură cu anticorupţia), inspirat de manettino de la Ferrari. DNA permite selectarea a trei setări diferite pentru motor, frâne, direcţie, suspensie şi cutia de viteze: sportiv (Dynamic), urban (Normal) şi cel destinat rulării în condiţii de aderenţă scăzută (All weather). Şoferii cu înclinaţii spre condusul sportiv vor aprecia cu siguranţă acest sistem.

mito3.jpg

Vânzările vor începe în iulie în Italia şi la toamnă în restul Europei.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.