Schumi, invins de el insusi…

schumi_kartingÎn decurs de câteva zile, Michael Schumacher a reuşit să aducă întreaga suflare automobilistică de la extaz la agonie. După ce anunţase la sfârşitul lunii trecute că revine în F1 pentru a-l înlocui pe Massa în Marele Premiu al Europei, Schumi a dat azi bomba: în urma antrenamentelor, şi-a dat seama că starea de sănătate nu-i permite să mai concureze.

Mai precis, e vorba de o accidentare petrecută în luna februarie a acestui an, când germanul a căzut de pe motocicletă în timpul unui test în Superbike. În urma acelui accident, Schumi a renunţat la a mai concura la moto. Şi iată că, din cauza aceluiaşi accident, Schumi nu mai poate reveni nici în Formula 1.

A doua retragere

Aseară a trebuit să-l informez pe preşedintele Ferrari Luca di Montezemolo şi pe şeful echipei Stefano Domenicali că, din păcate, nu sunt capabil să-l înlocuiesc pe Felipe„, a spus Schumi într-un comunicat postat pe site-ul său. „Am încercat totul ca să fac posibilă acea revenire temporară însă, spre regretul meu, nu a ieşit cum trebuia. Din păcate nu am reuşit să stăpânim durerea de gât care a apărut după testul F1 de o zi de la Mugello, chiar dacă am încercat totul din punct de vedere medical şi terapeutic„, a adăugat germanul.

Consecinţele rănilor cauzate de accidentul moto din februarie, fracturi în zona capului şi a gâtului, s-au dovedit a fi, din păcate, încă prea severe. De aceea gâtul meu nu poate suporta încă forţele extreme din Formula 1„, a clarificat Schumacher situaţia.

Sunt extrem de dezamăgit. Îmi pare foarte rău pentru băieţii de la Ferrari şi pentru toţi fanii care mi-au ţinut pumnii. Nu pot decât să repet că am încercat tot ce depindea de mine. Tot ce pot să fac acum este să ţin pumnii întregii echipe pentru cursele care vor urma„, şi-a încheiat septuplul campion mondial comunicatul.

Fanii sunt cu siguranţă la fel de dezamăgiţi, iar diriguitorii Formulei 1 îşi smulg părul din cap. Ar fi fost o şansă nesperată pentru „Marele Circ” de a ieşi în faţă şi cu altceva decât cu scandaluri şi controverse. Iar audienţele curselor ar fi înregistrat valori colosale cu Schumi la bord. Din păcate, acest lucru nu se va mai întâmpla. Nu vom mai avea ocazia să vedem dacă Schumi mai poate. Nu vom mai avea niciodată ocazia să-l vedem concurând în Formula 1…

PS: În locul lui Schumacher va concura Luca Badoer, pilotul de teste al Scuderiei Ferrari.

Foto: www.michael-schumacher.de

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.