Schumi va fi numarul 1. Rosberg, noul Barrichello?

schumi_brawnDacă avea cineva îndoieli cu privire la faptul că Michael Schumacher va fi pilotul privilegiat la Mercedes GP, acum ar trebui să fie lămurit. Două ştiri apărute ieri şi azi în presa de specialitate arată că modul de lucru al lui Schumi va fi acelaşi ca la Ferrari: germanul va avea statutul de pilot numărul unu, în timp ce Rosberg va trebui să se mulţumească cu firimiturile.

Ce altceva ar putea să însemne declaraţia lui Ross Brawn dată ziarului „Bild„: „Dacă ar fi să pariez pe un pilot, e clar că Michael va deveni campion mondial„. Ar putea un şef de echipă să dea o astfel de declaraţie dacă ar avea de gând să le ofere piloţilor săi şanse egale? Se ştie că Brawn era al doilea om după Jean Todt la conducerea Scuderiei Ferrari, în perioada în care Schumacher aduna titlu după titlu. Iar strategia aceasta, cu un pilot favorizat şi celălalt folosit ca locotenent, nu-i este deloc străină.

Dacă mai punem în balanţă şi o altă declaraţie, a boss-ului Mercedes-Benz, Dieter Zetsche, lucrurile sunt cât se poate de clare. Întrebat de „Gazzetta dello Sport” dacă Schumi va fi numărul 1 la Mercedes GP, Zetsche a replicat: „Asta e treaba team managerului. Ross Brawn e unul dintre cei mai buni. Dacă nu era, nu ar fi câştigat ambele titluri anul trecut, cu o echipă debutantă. El va decide asta şi va fi lucrul cel mai bun atât pentru piloţi, cât şi pentru constructor„.

E clar, Rosberg? Se aude până la tine?

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.