Schumi va fi numarul 1. Rosberg, noul Barrichello?

schumi_brawnDacă avea cineva îndoieli cu privire la faptul că Michael Schumacher va fi pilotul privilegiat la Mercedes GP, acum ar trebui să fie lămurit. Două ştiri apărute ieri şi azi în presa de specialitate arată că modul de lucru al lui Schumi va fi acelaşi ca la Ferrari: germanul va avea statutul de pilot numărul unu, în timp ce Rosberg va trebui să se mulţumească cu firimiturile.

Ce altceva ar putea să însemne declaraţia lui Ross Brawn dată ziarului „Bild„: „Dacă ar fi să pariez pe un pilot, e clar că Michael va deveni campion mondial„. Ar putea un şef de echipă să dea o astfel de declaraţie dacă ar avea de gând să le ofere piloţilor săi şanse egale? Se ştie că Brawn era al doilea om după Jean Todt la conducerea Scuderiei Ferrari, în perioada în care Schumacher aduna titlu după titlu. Iar strategia aceasta, cu un pilot favorizat şi celălalt folosit ca locotenent, nu-i este deloc străină.

Dacă mai punem în balanţă şi o altă declaraţie, a boss-ului Mercedes-Benz, Dieter Zetsche, lucrurile sunt cât se poate de clare. Întrebat de „Gazzetta dello Sport” dacă Schumi va fi numărul 1 la Mercedes GP, Zetsche a replicat: „Asta e treaba team managerului. Ross Brawn e unul dintre cei mai buni. Dacă nu era, nu ar fi câştigat ambele titluri anul trecut, cu o echipă debutantă. El va decide asta şi va fi lucrul cel mai bun atât pentru piloţi, cât şi pentru constructor„.

E clar, Rosberg? Se aude până la tine?

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *