Se intorc Daciile negre: seria limitata “Black Line” a ajuns si în Romania

Mai țineți minte Daciile negre de pe vremea lui Ceașcă? Erau destinate doar ștabilor de partid și aveau musai plăcuțe de înmatriculare cu trei cifre, echivalentul combinațiilor care încep cu „W” în zilele noastre (WST, WTS etc). Ei bine, dacă atunci nu te puteai atinge de o Dacie din aia neagră, acum se poate.

De astăzi este disponibilă și în România ediția limitată „Black Line”, la câteva luni distanță de la lansarea acesteia în Franța. Nu-i nimic, mai bine mai târziu decât niciodată. Și oricum, Franța este de la finalul anului trecut piața de desfacere numărul unu pentru Dacia, așa că e normal ca ei să primească noutățile înaintea noastră.

În fine, să nu credeți că seria asta limitată aduce ceva revoluționar. Ea poate fi comandată pentru Logan, Logan MCV și Sandero, care vin cu dotări suplimentare față de restul echipărilor. Este vorba de radio CD cu MP3 cu satelit de comandă pe volan și priză Jack, tapițerie „Tulasolo”, volan îmbrăcat în piele, calandru negru cu bandou superior cromat, jante de aluminiu (opțional), planșă de bord Gris Silex Chrome, blocuri optice față pe fond negru (la Sandero) și sticker exterior „Black Line”.

Deși se numește „Black Line”, pe lângă negru metalizat pot fi alese pentru caroserie și culorile Gris Platine sau Gris Comete. Prețurile încep de la 8.200 euro pentru Logan Black Line 1.4 și ajung la 12.750 euro pentru Logan MCV Black Line 1.5 dCi 85 CP și 7 locuri.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *