Sistem stop & start oferit gratuit pe Kia cee’d

ceedisgKia Romauto, importatorul mărcii coreene în România, oferă gratuit sistemul Idle Stop & Go pe orice model cee’d compatibil, comandat până la 30 aprilie 2009. Acest sistem opreşte automat motorul când maşina staţionează în trafic şi îl reporneşte imediat ce şoferul apasă pedala de acceleraţie.

În condiţii de trafic citadin intens, clasicul „bară la bară”, Idle Stop & Go reduce cu până la 15% consumul de combustibil şi emisiile poluante, în timp ce în ciclu mixt consumul scade cu 6 procente. Deocamdată, singurele motorizări compatibile cu Idle Stop & Go sunt cele pe benzină, de 1,4 şi 1,6 litri, însă producătorul coreean a anunţat că până la sfârşitul acestui an tehnologia va fi implementată şi pe propulsoarele diesel.

ceedisg

În foarte multe ţări europene, cei care optează pentru tehnologiile eco beneficiază de sprijin din partea autorităţilor fie direct, prin acordarea de stimulente financiare la achiziţionarea unui asemenea autoturism, fie indirect, prin scutiri de taxe şi impozite. În România, studiile au arătat că oamenii sunt preocupaţi de protejarea mediului, dar în acelaşi timp nu sunt dispuşi să plătească suplimentar pentru a-şi implementa tehnologie ‘verde’ pe maşini. De aceea am decis ca sistemul ISG să fie acordat gratuit celor care comanda un cee’d până pe 30.04.2009„, a declarat Dana David, coordonator marketing al Kia Romauto.

Această promoţie se adaugă discounturilor semnificative la toată gama cee’d, de până la 2900 euro din preţul fără TVA.

Foto: Kia

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *