Skoda Fabia Monte Carlo, o serie speciala care arata ca un hot-hatch, dar nu e

Luna asta departamentul de competiţii al Skoda aniversează 110 de ani (multe mărci n-au nici măcar jumătate din vârsta celor de la Skoda Motorsport), iar momentul va fi marcat prin lansarea unei ediţii speciale pentru gama Fabia. Denumită Monte Carlo, după cel mai celebru raliu al Europei, această serie limitată beneficiază de câteva artificii de design care reuşesc să dea un aspect sportiv modelului ceh de clasă mică.

Fabia Monte Carlo are un bodykit piano black, ce se întinde de jur împrejurul părţii inferioare a caroseriei, dar şi plafonul vopsit în aceeaşi culoare. Tot negre sunt carcasele oglinzilor, grila radiatorului şi jantele (16 ţoli), în timp ce farurile dispun de un fond închis la culoare.

Bazată pe nivelul de echipare Ambiente, Skoda oferă la interior dotări întâlnite şi la modelul RS. Clienţii pot alege ca scaunele cu suport lateral sporit să fie negre sau o combinaţie de roşu şi negru. Alte dotări includ volanul, levierul schimbătorului de viteze şi maneta frânei de mână îmbrăcate în piele cusută cu aţă roşie, pedalier de aluminiu şi plachete argintii pe praguri.

Totul sugerează sportivitate, până ajungem la motorizări. Unde găsim aceleaşi propulsoare ca la restul gamei, adică patru pe benzină (60-105 CP) şi trei diesel (75-105 CP). Dezamăgitor… Cu toate astea Fabia Monte Carlo are suspensie sport, păcat că viitorii posesori nu prea vor avea cu ce s-o pună la treabă.

Dealerii Skoda vor prelua comenzi pentru acest model începând din luna februarie 2011.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.