Skoda Fabia Monte Carlo, o serie speciala care arata ca un hot-hatch, dar nu e

Luna asta departamentul de competiţii al Skoda aniversează 110 de ani (multe mărci n-au nici măcar jumătate din vârsta celor de la Skoda Motorsport), iar momentul va fi marcat prin lansarea unei ediţii speciale pentru gama Fabia. Denumită Monte Carlo, după cel mai celebru raliu al Europei, această serie limitată beneficiază de câteva artificii de design care reuşesc să dea un aspect sportiv modelului ceh de clasă mică.

Fabia Monte Carlo are un bodykit piano black, ce se întinde de jur împrejurul părţii inferioare a caroseriei, dar şi plafonul vopsit în aceeaşi culoare. Tot negre sunt carcasele oglinzilor, grila radiatorului şi jantele (16 ţoli), în timp ce farurile dispun de un fond închis la culoare.

Bazată pe nivelul de echipare Ambiente, Skoda oferă la interior dotări întâlnite şi la modelul RS. Clienţii pot alege ca scaunele cu suport lateral sporit să fie negre sau o combinaţie de roşu şi negru. Alte dotări includ volanul, levierul schimbătorului de viteze şi maneta frânei de mână îmbrăcate în piele cusută cu aţă roşie, pedalier de aluminiu şi plachete argintii pe praguri.

Totul sugerează sportivitate, până ajungem la motorizări. Unde găsim aceleaşi propulsoare ca la restul gamei, adică patru pe benzină (60-105 CP) şi trei diesel (75-105 CP). Dezamăgitor… Cu toate astea Fabia Monte Carlo are suspensie sport, păcat că viitorii posesori nu prea vor avea cu ce s-o pună la treabă.

Dealerii Skoda vor prelua comenzi pentru acest model începând din luna februarie 2011.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *