Start ratat pentru Robert Mureşan

robimuresan1.jpgSezonul 2008 din campionatul mondial de motociclism viteză a început cu Marele Premiu al Qatar-ului, desfăşurat pe circuitul Losail. În premieră pentru istoria acestei competiţii, cursele de la 125 cmc, 250 cmc şi MotoGP au avut loc în nocturnă.

Din păcate singurul român prezent în motomondial, Robert Mureşan, a abandonat încă de la începutul cursei, motocicleta sa Aprilia parcurgând doar câţiva metri după semnalul de start. Arădeanul a schimbat echipa în acest sezon şi concurează pentru Grizzly Gas Kiefer Racing, echipă pentru care mai aleargă şi germanii Stefan Bradl şi Robin Lasser. În calificări românul obţinuse poziţia a 28-a, însă problemele tehnice l-au împiedicat să arate ce ştie pe pista de la Losail. Din păcate nu am mai multe amănunte despre motivul abandonului, întrucât nici pe site-ul sportivului şi nici altundeva nu am găsit precizări. Poate apar mâine.

robimuresan.jpg

PS: Câteva cuvinte despre „transmisiunea” TVR2. Mai bine nu dădeau deloc această cursă. În primul rând, n-am apucat să mă dumiresc bine cine cum a luat startul că transmisiunea a fost întreruptă pentru a difuza o competiţie de atletism. Bineînţeles că nu am mai revenit pe TVR2, însă am rămas perplex de comentariul din puţinele minute de după start. Imediat după semaforul verde, Robert Mureşan a plecat foarte încet, evident cu probleme, fiind depăşit şi de safety-car. Comentatorul nu a spus nimic despre acest eveniment! Nici măcar după două tururi nu ştia că Robert a abandonat… În schimb ne spunea ceea ce puteam vedea şi singuri din grafica de pe ecran. Mă gândesc cu groază la duminica viitoare, când va începe sezonul de Formula 1, transmis, din păcate, tot de TVR…

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *