Start ratat pentru Robert Mureşan

robimuresan1.jpgSezonul 2008 din campionatul mondial de motociclism viteză a început cu Marele Premiu al Qatar-ului, desfăşurat pe circuitul Losail. În premieră pentru istoria acestei competiţii, cursele de la 125 cmc, 250 cmc şi MotoGP au avut loc în nocturnă.

Din păcate singurul român prezent în motomondial, Robert Mureşan, a abandonat încă de la începutul cursei, motocicleta sa Aprilia parcurgând doar câţiva metri după semnalul de start. Arădeanul a schimbat echipa în acest sezon şi concurează pentru Grizzly Gas Kiefer Racing, echipă pentru care mai aleargă şi germanii Stefan Bradl şi Robin Lasser. În calificări românul obţinuse poziţia a 28-a, însă problemele tehnice l-au împiedicat să arate ce ştie pe pista de la Losail. Din păcate nu am mai multe amănunte despre motivul abandonului, întrucât nici pe site-ul sportivului şi nici altundeva nu am găsit precizări. Poate apar mâine.

robimuresan.jpg

PS: Câteva cuvinte despre „transmisiunea” TVR2. Mai bine nu dădeau deloc această cursă. În primul rând, n-am apucat să mă dumiresc bine cine cum a luat startul că transmisiunea a fost întreruptă pentru a difuza o competiţie de atletism. Bineînţeles că nu am mai revenit pe TVR2, însă am rămas perplex de comentariul din puţinele minute de după start. Imediat după semaforul verde, Robert Mureşan a plecat foarte încet, evident cu probleme, fiind depăşit şi de safety-car. Comentatorul nu a spus nimic despre acest eveniment! Nici măcar după două tururi nu ştia că Robert a abandonat… În schimb ne spunea ceea ce puteam vedea şi singuri din grafica de pe ecran. Mă gândesc cu groază la duminica viitoare, când va începe sezonul de Formula 1, transmis, din păcate, tot de TVR…

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.