Că ACR-ul e o asociaţie muribundă se ştie demult. Întrebaţi orice membru ACR dacă a primit vreodată ceva în schimbul cotizaţiei anuale şi vă veţi lămuri în privinţa asta. Ce nu înţeleg eu este cum unul dintre cele mai vechi cluburi auto din lume, ce număra în zilele lui bune sute de mii de membri, a ajuns o ruină fără ca nimeni să ia atitudine.
Cu toate astea, în tradiţia românească deja consacrată, conducătorul ACR-ului, Constantin Niculescu, este un om foarte prosper. Antena 1 a realizat un material despre cum bogatul patrimoniu al ACR-ului trece bucată cu bucată în buzunarul lui Niculescu, în timp ce angajaţii sunt ţinuţi pe salarii de mizerie, iar serviciile oferite de ACR membrilor sunt inexistente. Şcolile de şoferi, staţiile ITP, spaţiile comerciale sau sutele de maşini din parcul ACR devin proprietatea personală a tovarăşului Niculescu. Urmăriţi în continuare materialul filmat de cei de la Antena 1.
PS: Îmi manifest rezerva faţă de bunele intenţii ale fostei directoare ACR de la Buzău, care nu a deschis gura împotriva lui Niculescu până nu a fost dată afară. Nu mai vorbesc de profesionalismul filialei ACR Buzău că mi se ridică părul în cap.
Să vă povestesc şi scurta dar sugestiva mea experienţă cu ACR-ul. În 2008 am participat la o etapă de VTM la Vulcanii Noroioşi şi, bineînţeles, am fost obligat să devin membru ACR ca să pot concura. Nu-i bai, am zis, am plătit 110 lei cotizaţia pe un an la ACR (cu 50% reducere), pe lângă taxa de înscriere la concurs. Mi s-a dat un carnet de asistenţă în care scria câte-n lună şi în stele, fără să mă gândesc că vreodată voi avea nevoie de ACR.
Ei bine, am avut. Am încuiat odată maşina cu cheile în contact şi mi-am adus aminte că scria în acel carnet că beneficiez şi de o deblocare a portierelor în caz de nevoie. Sun la ACR Buzău (eram la vreo 200 metri de sediul lor), îmi răspunde directoarea, care îmi explică că nu poate să mă ajute pentru că echipele de asistenţă sunt plecate. Bine, dar nu se poate să-mi trimiteţi pe cineva mai târziu? Nu, zice, nu ştiu când se întorc. Vă daţi seama dacă ceream o depanare sau un transport după accident ce răspuns primeam? Apropo, toate astea erau servicii gratuite pentru membri…
Domnule Ursu, poate aveti dreptate, dar pe membrii ACR nu ii intereseaza culisele, ei vor sa beneficieze de drepturile care li se cuvin pentru cotizatia anuala pe care o platesc.
Buna Dane,
Imi place PS-ul tau, dar e putin cam departe de realitate, habar nu ai de cate ori s-a cerut la Bucuresti sa se investeasca in serviciul de asistenta de la Buzau. Nu stii cate memorii s-au facut in acest sens.Ai dreptate cu ce ai scris in articol, numai ca de asta a fost data directoarea afara, a inceput sa ceara explicatii cu privire la inchiderea mai multor servicii catre membri. Nu sta nimeni pe 7oo de ron salariu ca sa fie injurat de membri care platesc cotizatia, si nu pot beneficia de servicii. Intra pe pagina mea de facebook si vezi mai multe.
O zi buna
facebook, Mebru Acr