Tuning american pentru BMW M3 Sedan

m3vorsteiner1Nu sunt un fan al tuning-ului pentru că, de cele mai multe ori, e greu să modifici o maşină fără să-i strici farmecul. Dar există însă şi excepţii, iar ceea ce au făcut americanii de la Vorsteiner cu BMW M3 Sedan merită toate laudele. După ce au modificat estetic CLK63 AMG şi Porsche 911 Turbo şi au tunat şi tehnic coupe-ul M3, cei de la Vorsteiner au trecut la BMW M3 Sedan, pentru care propun un superb body-kit, aş îndrăzni să spun mai frumos decât modelul de serie. La partea frontală, spoilerul este redesenat, cu o „lamă” din fibră de carbon în partea de jos, în timp ce la partea posterioară se observă un difuzor din acelaşi material, în care sunt încadrate şi cele patru ţevi de eşapament.

Mai mult, Vorsteiner a modificat şi capota portbagajului, aceasta fiind realizată tot din fibră de carbon, ceea ce conduce la o scădere a greutăţii cu 35 de procente. T0t0dată, capacul portbagajului are integrat şi un eleron care măreşte forţa de apăsare pe puntea spate şi implicit aderenţa. Alte detalii sunt inutile, fotografiile spun totul…

Via: 4WheelsNews

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *