Twingo Gordini: doar un RS cu mai multe abtibilduri

renault_twingo_gordini_01Urmând exemplul celor de la Fiat cu Abarth, Renault scoate de la naftalină brand-ul Gordini şi îl aplică modelelor sportive ale mărcii. Primul model care beneficiază din nou de numele Gordini este micul Twingo, în versiunea RS. Important de precizat este că Gordini nu va înlocui modelele RS, ci va fi peste acestea.

Din păcate doar ca stil şi echipare, nu şi ca performanţe. La exterior, Twingo Gordini diferă faţă de RS doar prin cele două dungi albe longitudinale şi prin faptul că oglinzile, eleronul şi conturul farurilor de ceaţă sunt vopsite în alb. În plus, partea interioară a jantelor este vopsită în culoarea caroseriei, tradiţionalul albastru Gordini.

Modificările aduse la interior sunt în acelaşi ton: partea superioară a volanului şi schimbătorul îmbrăcate în piele albastră, la fel şi panourile uşilor sau părţile laterale ale scaunelor şi tetierelor. Logo-ul Gordini este prezent pe praguri şi pe schimbător. Din păcate, cam asta e tot.

Sub capotă se află acelaşi motor de 1,6 litri şi 133 cai-putere, iar performanţele sunt identice. Practic Renault demonstrează cu acest model că a transformat celebra marcă sportivă Gordini într-un nivel de echipare trendy şi atât. Păcat, Fiat a făcut mult mai mult cu Abarth…

Foto: Renault, evo

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *