Twingo Gordini: doar un RS cu mai multe abtibilduri

renault_twingo_gordini_01Urmând exemplul celor de la Fiat cu Abarth, Renault scoate de la naftalină brand-ul Gordini şi îl aplică modelelor sportive ale mărcii. Primul model care beneficiază din nou de numele Gordini este micul Twingo, în versiunea RS. Important de precizat este că Gordini nu va înlocui modelele RS, ci va fi peste acestea.

Din păcate doar ca stil şi echipare, nu şi ca performanţe. La exterior, Twingo Gordini diferă faţă de RS doar prin cele două dungi albe longitudinale şi prin faptul că oglinzile, eleronul şi conturul farurilor de ceaţă sunt vopsite în alb. În plus, partea interioară a jantelor este vopsită în culoarea caroseriei, tradiţionalul albastru Gordini.

Modificările aduse la interior sunt în acelaşi ton: partea superioară a volanului şi schimbătorul îmbrăcate în piele albastră, la fel şi panourile uşilor sau părţile laterale ale scaunelor şi tetierelor. Logo-ul Gordini este prezent pe praguri şi pe schimbător. Din păcate, cam asta e tot.

Sub capotă se află acelaşi motor de 1,6 litri şi 133 cai-putere, iar performanţele sunt identice. Practic Renault demonstrează cu acest model că a transformat celebra marcă sportivă Gordini într-un nivel de echipare trendy şi atât. Păcat, Fiat a făcut mult mai mult cu Abarth…

Foto: Renault, evo

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.