Urmasul lui Chrysler Sebring se numeste 200

Acesta este urmaşul lui Chrysler Sebring. Se numeşte 200 şi va fi vândut în Europa cu sigla Lancia, versiunea italiană a acestuia urmând să fie prezentată oficial peste un an.

Ca design, Chrysler 200 nu rupe gura târgului: arată mai bine decât Sebring, dar nu are nimic ieşit din comun. Sar în ochi noua grilă a mărcii, farurile şi stopurile cu LED-uri. Designul la partea posterioară aminteşte de noul Saab 9-5, prin modul cum bagheta cromată de pe portbagaj se continuă în interiorul lămpilor spate.

Poze de interior încă nu există, însă Chrysler spune că instrumentele de bord au fost schimbate, la fel şi scaunele şi materialele folosite. În plus, cică 200 are un sistem de ventilaţie mai bun decât Sebring. Cât despre motoare, în SUA clienţii vor putea alege între 2,4 litri cu 4 cilindri în linie şi un 3,6 litri V6. Ambele pe benzină, bineînţeles. Specificaţiile acestora nu au fost comunicate, ci doar transmisiile disponibile: motorul mai mic va fi cuplat la o cutie automată cu 4 trepte (opţional cu 6), iar cel V6 va fi vândut doar cu cea automată cu 6 trepte.

Livrările încep în SUA până la sfârşitul acestui an. Cât despre Europa, modelul Lancia care va folosi platforma tehnică a lui Chrysler 200 se va numi cel mai probabil Flavia şi va dispune de o gamă diferită de propulsoare, din care vor face parte indispensabilele diesel-uri. Să sperăm că Flavia va avea mai multă personalitate şi că nu va fi doar o copie nereuşită a lui 200, aşa cum s-a întâmplat în cazul perechii Saab 9-3/Cadillac BLS.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *