Vanzari in crestere pentru Chevrolet

chevrolet_aveoChevrolet a raportat pentru luna mai pe piaţa românească vânzări în creştere cu 22.9% faţă de luna precedentă. În Europa de Vest, în primele patru luni ale anului 2009, cota de piaţă Chevrolet a crescut cu 0,27 de puncte, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 1,27 %.

Pieţele cele mai bune pentru marca americană au fost Franţa, Germania şi Italia, acolo unde consumatorii au profitat de proiectele guvernamentale de stimulare şi de preţurile scăzute ale modelelor Chevrolet. Au fost în special vizate de clienţi modelele mici precum Spark sau Aveo.

Pe alte pieţe, de exemplu, în Marea Britanie, Chevrolet a continuat să înregistreze an de an o creştere a vânzărilor şi a cotei de piaţă. În Spania, o piaţă care a înregistrat o scădere semnificativă în ultimele luni, cota de piaţă Chevrolet a crescut cu 0,6 puncte, comparativ cu primele patru luni ale anului 2008, ajungând acum la 1,68 %.

În toată Europa, cota de piaţă Chevrolet a înregistrat o uşoară scădere de 0,1 puncte, ajungând la 2,1 % în primele patru luni ale anului 2009, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Acest fapt poate fi atribuit pieţelor din Rusia şi Ucraina, care au înregistrat o scădere puternică în ultimele luni. În ciuda condiţiilor dificile de pe piaţă, Chevrolet rămâne marca străină numărul unu în Rusia pentru al doilea an consecutiv.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *