Vesti proaste de la Craiova: Ford reduce deja la jumatate productia de B-Max


Veste proastă pentru industria auto din România: Ford a anunțat că reduce la jumătate producția uzinei de la Craiova, unde este produs modelul B-Max. Pe fondul scăderii cererii din Europa de Vest, constructorul american va produce începând de luna aceasta 250 de mașini pe zi, în loc de peste 500 câte producea până acum.

Astfel, în uzină se va lucra într-un singur schimb, al doilea fiind anulat.Ford îşi reechilibrează operaţiunile de producţie din Craiova pentru a răspunde actualelor condiţii de piaţă din Europa. În urma lansării producţiei noului B-Max la uzina de la Craiova, Ford trece la un program de lucru într-un singur schimb în cadrul secţiei de asamblare„, au declarat oficialii Ford România pentru Gazeta de Sud.

Cu toate acestea, nu vor exista disponibilizări, întrucât în secția de motoare, care produce celebrul propulsor de 1,0 litri EcoBoost, se va trece de la un singur schimb la două schimburi. Motivul este cererea crescută de motoare EcoBoost de 1,0 litri (care echipează nu doar B-Max, ci și Fiesta, Focus și C-Max). În plus, tot aici se va produce și noul EcoBoost de 1,5 litri. Astfel, Ford va reloca 500 de angajați de la B-Max către fabrica de motoare.

În iarnă Ford va aduce modificări liniei de asamblare a lui B-Max astfel încât să crească producția de vehicule, într-o singură tură. Astfel, de la începutul anului viitor, va rămâne tot o singură tură la Ford, dar aceasta va produce 365 de vehicule pe zi, în loc de 250 în prezent.

Sursa: Gazeta de Sud

 

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Un comentariu la „Vesti proaste de la Craiova: Ford reduce deja la jumatate productia de B-Max”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.