Volkswagen Golf GTI Cabriolet Concept la Worthersee Tour 2011

E clar sezonul decapotabilelor la Worthersee Tour 2011: după Skoda Fabia RS 2000 şi Volkswagen R Cabriolet Concept, constructorul din Wolfsburg a surprins asistenţa cu încă un model special, un Golf GTI Cabriolet. Nu există încă detalii oficiale, dar se zvoneşte că ambele modele ar putea intra în producția de serie.

Practic, cheltuielile ar fi minime: VW deja produce Golf Cabriolet, Golf GTI şi Golf R, deci trebuie doar să combine cele două platforme tehnice sportive cu caroseria cabrioletului. Deşi ar exista o problemă: Golf Cabriolet are deja în gamă motorul TSI de 2 litri şi 210 CP, aşa că o variantă GTI nu prea ar avea logică. Cât despre Golf R Cabriolet, AutoExpress susţine că VW va analiza reacţia publicului înainte de a decide eventuala producţie de serie.

Revenind la GTI Cabriolet, maşina prezentată la Worthersee este accesorizată puternic, dispunând de jante cu un model special, spoilere redesenate, cu elemente aerodinamice precum splitter-ul de la baza spoilerului frontal sau difuzorul de aer din spate. Mașina degajă un aer agresiv și prin aripile evazate îmbrăcate într-un material negru lucios, precum și prin farurile și stopurile pe fond negru.

Mai multe amănunte după ce Volkswagen va anunța specificațiile acestui model.

UPDATE: Volkswagen a confirmat că Golf GTI Cabriolet Concept e doar un studiu de design care nu va fi produs în serie. Modelul arătat la Worthersee dispune o suspensie sport coborâtă şi jante din aliaj uşor „Glendale” pe 19 ţoli. Maşina e dotată cu motorul de 2 litri TSI de 210 CP, iar performanţele dinamice sunt identice cu ale Golf-ului GTI hatchback: 0-100 km/h în 6,9 secunde şi viteză maximă de 240 km/h.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

2 comentarii la „Volkswagen Golf GTI Cabriolet Concept la Worthersee Tour 2011”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.