Volkswagen scoate la rampa a saptea generatie Golf GTI


Odată cu Golf 7, Volkswagen va aduce la Paris și versiunea GTI, ale cărei fotografii au „scăpat” astăzi pe internet, cu o zi înaintea lansării oficiale din Orașul Luminilor. Știu, n-am scris nimic până acum despre Golf 7, dar sunt sigur că ați citit deja destul despre el.

Sincer, noul Golf mi se pare o mașină absolut banală din punctul de vedere al designului, mult în urma modelelor concurente precum Opel Astra, Ford Focus sau Renault Megane. Ca să nu mai vorbim de Alfa Romeo Giulietta, preferata mea din clasa compactă.

Revenind la noul GTI, acesta este oarecum salvat de elementele specifice precum jantele tip phone-dial, spoilerele mai agresive, grila radiatorului și interiorul cu detaliile tipice modelelor GTI. Am o mare problemă însă cu farurile, care inspiră mai mult somnolență decât agresivitate – valabil și pentru Golf-ul „normal”.

În rest, GTI-ul va avea sub capotă același TSI de 2 litri de la Golf 6 GTI, care va dezvolta 220 CP conform Auto Bild, adică cu doar 10 CP mai mult decât actualul model. Va exista însă și un pachet opțional de performanță care va duce GTI-ul la 230 CP. Ca și până acum, transmisia va fi manuală cu șase trepte în echiparea standard, opțional fiind oferită o cutie automată cu dublu ambreiaj DSG.

Tot Auto Bild susține că sprintul de la 0 la 100 km/h va fi parcurs în 6,6 secunde de modelul standard și în 6,5 secunde de cel mai puternic. Ambele vor putea atinge o viteză maximă de 250 km/h.

PS: Eu unul sper ca faceliftul să vină cât mai repede 🙂

Via CarScoop

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

3 comentarii la „Volkswagen scoate la rampa a saptea generatie Golf GTI”

  1. niciodata n-am facut diferenta intre golf 5 si 6, sa inteleg ca GTI-ul asta face parte din generatia a 7-a? nimic spectaculos

  2. In Germania, Golf GTI este o masina absolut banala, o masina de zi cu zi pentru cei care iubesc pilotajul sportiv. Pentru nivelul de trai din Romania insa, se poate spune ca Golf GTI e o masina de „figuri” cum zici tu.

  3. Asta e o masina pentru „figuri”. Nu stiu cati isi mai permit figuri in vremurile astea. Iar cei care-si permit cu adevarat nu cred ca se opresc la golf

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.