Volkswagen Tiguan facelift, Touareg la scara mai mica

Volkswagen va aduce la Salonul Auto de la Geneva versiunea restilizată a SUV-ului compact Tiguan, unul dintre cele mai de succes modele din acest segment în Europa şi România. Aşa cum ne-a obişnuit VW în ultima vreme, facelift-ul este unul fără mari surprize, micul SUV preluând elemente de la noul Touareg (în partea frontală cele două modele sunt greu de deosebit), dar şi de la Golf (stopurile sunt foarte asemănătoare cu cele de la Golf R).

Farurile sunt aproape identice cu cele de la Touareg, iar asemănările continuă şi la grila radiatorului sau la designul spoilerului. În rest, nu prea există alte schimbări sesizabile la exterior. În habitaclu singura modificare care se poate observa din fotografii este volanul, preluat de la Golf (model cu care împarte şi platforma tehnică).

Chiar dacă nu este revoluţionar (doar vorbim de Volkswagen), mie îmi place acest facelift. Faţă de modelul iniţial lansat în 2007, Tiguan restilizat arată mult mai bine. Cei de la VW au fost cam „zgârciţi” cu detaliile, divulgând doar preţul de pornire al lui Tiguan facelift, care rămâne acelaşi ca şi până acum – 24.175 euro (în Germania, pentru modelul 1.4 TSI 122 CP, echipare Trend and Fun).

Mai multe detalii vor apărea aproape de la lansarea de la Geneva.

Foto: Volkswagen

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.