Volkswagen Tiguan facelift, Touareg la scara mai mica

Volkswagen va aduce la Salonul Auto de la Geneva versiunea restilizată a SUV-ului compact Tiguan, unul dintre cele mai de succes modele din acest segment în Europa şi România. Aşa cum ne-a obişnuit VW în ultima vreme, facelift-ul este unul fără mari surprize, micul SUV preluând elemente de la noul Touareg (în partea frontală cele două modele sunt greu de deosebit), dar şi de la Golf (stopurile sunt foarte asemănătoare cu cele de la Golf R).

Farurile sunt aproape identice cu cele de la Touareg, iar asemănările continuă şi la grila radiatorului sau la designul spoilerului. În rest, nu prea există alte schimbări sesizabile la exterior. În habitaclu singura modificare care se poate observa din fotografii este volanul, preluat de la Golf (model cu care împarte şi platforma tehnică).

Chiar dacă nu este revoluţionar (doar vorbim de Volkswagen), mie îmi place acest facelift. Faţă de modelul iniţial lansat în 2007, Tiguan restilizat arată mult mai bine. Cei de la VW au fost cam „zgârciţi” cu detaliile, divulgând doar preţul de pornire al lui Tiguan facelift, care rămâne acelaşi ca şi până acum – 24.175 euro (în Germania, pentru modelul 1.4 TSI 122 CP, echipare Trend and Fun).

Mai multe detalii vor apărea aproape de la lansarea de la Geneva.

Foto: Volkswagen

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *