Worthersee 2011: VW Golf R Color Concept si Golf GTI Reifnitz de 370 CP

Pe lângă versiunile decapotabile ale lui Golf R şi GTI prezentate ieri, Volkswagen a mai expus la Worthersee şi două concepte bazate pe Golf R. Practic sunt două exemple de tuning „oficial” pentru cel mai puternic Golf de serie. Volkswagen nu a umblat la partea tehnică, astfel că ambele maşini se prezintă cu 270 CP sub capotă şi tracţiune integrală.

Denumite Golf R Color Concept, fiecare dintre cele două maşini afişează culori inedite. Prima este vopsită în nuanţa “Velvet Grey Metallic”, dispune de jante lucioase “Talladega” de 19 ţoli, etrieri vopsiţi în portocaliu şi carcasele oglinzilor laterale din fibră de carbon. La interior, şoferul şi pasagerul din dreapta acestuia stau pe scaune de tip scoică îmbrăcate în piele în trei nuanţe: neagră, “Light Anthracite” şi “Pure Grey”. Există de asemenea elemente decorative din fibră de carbon pe volan, schimbător şi praguri.

Cel de-al doilea model este vopsit în nuanţa “Aplomb Blue” şi dispune de jante argintii pe 19 ţoli model “Glendale”, o noutate pentru gama Golf. La fel ca în cazul primului model, oglinzile exterioare şi anumite elemente din interior sunt realizate din fibră de carbon. Scaunele sunt de acelaşi tip, doar combinaţia de culori a tapiţeriei din piele fiind diferită, fiind ales albastrul pentru a se asorta cu caroseria.

Showcar Volkswagen Golf GTI Reifnitz de 370 CP!

Pe lângă aceste două modele, Volkswagen a mai prezentat şi un model special de GTI denumit Reifnitz, realizat de divizia Volkswagen Coaching care se ocupă de formarea tinerilor absolvenți în cadrul companiei. Intens accesorizat, acest model este poate cel mai spectaculos de la standul VW, dispunând de o schemă de culori inspirată din motorsport, un pachet aerodinamic şi un interior foarte personalizat.

Ar mai fi şi „amănuntul” că motorul a fost modificat pentru a dezvolta 370 CP şi 480 Nm, fiind montate kit-uri aftermarket de la APR pentru turbină, intercooler și evacuare. Bineînțeles, mașina este una strict pentru show, însă kit-urile pentru motorul 2.0 TSI pot fi achiziționate de la tunerul american APR și montate pe orice model din grupul Volkswagen dotat cu acest propulsor.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *