Worthersee 2011: VW Golf R Color Concept si Golf GTI Reifnitz de 370 CP

Pe lângă versiunile decapotabile ale lui Golf R şi GTI prezentate ieri, Volkswagen a mai expus la Worthersee şi două concepte bazate pe Golf R. Practic sunt două exemple de tuning „oficial” pentru cel mai puternic Golf de serie. Volkswagen nu a umblat la partea tehnică, astfel că ambele maşini se prezintă cu 270 CP sub capotă şi tracţiune integrală.

Denumite Golf R Color Concept, fiecare dintre cele două maşini afişează culori inedite. Prima este vopsită în nuanţa “Velvet Grey Metallic”, dispune de jante lucioase “Talladega” de 19 ţoli, etrieri vopsiţi în portocaliu şi carcasele oglinzilor laterale din fibră de carbon. La interior, şoferul şi pasagerul din dreapta acestuia stau pe scaune de tip scoică îmbrăcate în piele în trei nuanţe: neagră, “Light Anthracite” şi “Pure Grey”. Există de asemenea elemente decorative din fibră de carbon pe volan, schimbător şi praguri.

Cel de-al doilea model este vopsit în nuanţa “Aplomb Blue” şi dispune de jante argintii pe 19 ţoli model “Glendale”, o noutate pentru gama Golf. La fel ca în cazul primului model, oglinzile exterioare şi anumite elemente din interior sunt realizate din fibră de carbon. Scaunele sunt de acelaşi tip, doar combinaţia de culori a tapiţeriei din piele fiind diferită, fiind ales albastrul pentru a se asorta cu caroseria.

Showcar Volkswagen Golf GTI Reifnitz de 370 CP!

Pe lângă aceste două modele, Volkswagen a mai prezentat şi un model special de GTI denumit Reifnitz, realizat de divizia Volkswagen Coaching care se ocupă de formarea tinerilor absolvenți în cadrul companiei. Intens accesorizat, acest model este poate cel mai spectaculos de la standul VW, dispunând de o schemă de culori inspirată din motorsport, un pachet aerodinamic şi un interior foarte personalizat.

Ar mai fi şi „amănuntul” că motorul a fost modificat pentru a dezvolta 370 CP şi 480 Nm, fiind montate kit-uri aftermarket de la APR pentru turbină, intercooler și evacuare. Bineînțeles, mașina este una strict pentru show, însă kit-urile pentru motorul 2.0 TSI pot fi achiziționate de la tunerul american APR și montate pe orice model din grupul Volkswagen dotat cu acest propulsor.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.