ZERO stele la crash-test pentru Geely CK1!

Filiala latino-americană a EuroNCAP, Latin NCAP, a testat de curând modelul Geely CK1. Rezultatul a fost unul rar întâlnit: cutia maşina chinezească a obţinut zero stele la protecţia pasagerilor. Verdictul Latin NCAP a fost sec şi elocvent: „Protecţie slabă pentru majoritatea părţilor corpului şoferului. Distrugere semnificativă a caroseriei în timpul testului„.

Versiunea testată nu dispune de nici un airbag, în schimb are un buton pentru dezactivarea acestuia (wtf?!). Chiar şi cu airbag-uri scorul realizat ar fi fost acelaşi, spun cei de la Latin NCAP. În mod surprinzător însă, Geely CK1 a primit două stele pentru protecţia asigurată copiilor, chiar dacă tipul de scaun recomandat pentru copii nu era compatibil cu centurile maşinii.

Vedeţi mai jos „performanţa” lui Geely GK1.

Se mai întreabă acum cineva de ce chinezii au cumpărat Volvo?

Sursa: Latin NCAP

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *